Voor glasvezel aanbieders is misschien Lijbrandt Telecom de minst bekendste (Regio Aalten o.a). Zij zijn namelijk begonnen met de facturering in de gebieden die in de afgelopen maanden en weken zijn geactiveerd.
En de facturering blijkt zeker niet goed te zijn, wat blijkt nu uit reacties vanaf een glasvezel weblog.
De weblog schrijft hetvolgende hierover :
De hele administratie van Lijbrandt staat kennelijk nog steeds in de kinderschoenen.
De beloofde vooruitgang o.a. ten aanzien van de telefoonfacturering laat al een jaar op zich wachten. Ook ten aanzien van reclamaties van gebruikers blijft men heel onduidelijk. Veel zaken worden zoge- naamd onder coulance op persoonlijk niveau afgehandeld. Het lijkt of Lijbrandt er veel aan gelegen is om onduidelijkheid te behouden opdat andere klanten geen beroep kunnen doen op eerder genomen beslissingen.
Interessant om eens door te lezen, mocht je ook problemen hebben met Lijnbrandt. Een kleine tip van hun :
Controleer uw facturen goed. Doe uw beklag bij Lijbrandt per email (dan ligt het vast) en als dit niet voldoende helpt bij directeur Nijboer van Reggefiber. Foutjes zijn begrijpelijk. Als ze in een gestage stroom aanhouden dan is er wat anders aan de hand.
Frank