Het verhuizen van een telefoonlijn en een adsl lijn is 75% van alle gevallen een ‘peace of a cake’. Maar voor velen is het helaas een groot probleem, en sterker nog dat er een MEGA zaak van wordt gemaakt waar geen oplossing voor is kennelijk.
Zo ook Wilbert Philippo. Dit is het verhaal van een ondernemer die heel normaal een verhuizing wou doorgeven aan de KPN. En daar is het helemaal mis gegaan. En dan druk ik mij nog zachtjes uit.
Even een citaat van hem :
Wij hebben ADSL op ons kantoor, wie niet zult u zeggen. Elk bedrijf heeft een goede internetverbinding en veel bedrijven kunnen niet zonder. Zo ook wij. Als bedrijf dat gespecialiseerd is in internetmarketing doen wij alles via ADSL.
Dit is het einde van een verhaal, die 3 dagen en 40 berichten heeft geduurd en meer dan 9 uur aan de telefoon heeft gehangen aan de kant van KPN. Hulde aan Wilbert, om dit verhaal op de blog te plaatsen.
Lees en huiver weer het verhaal over verhuizingen, helpdesk, ISRA punten, monteurs, NT-1, ISDN1+2, doedelzakken (???), en veel meer.
Dit is te gek voor woorden natuurlijk. Dit zal wel een staartje hebben. Al iets gehoord overigens?
Dag Frank, Dank dat je er ook aandacht aan besteed opje blog. We weten nu dat het circuleert bijd e helpdeskmederwerkers van KPN. Volgende stap is natuurlijk het topmanagement.