Ai, ai ai.
Lang niet geschreven, maar dat kan gebeuren natuurlijk. Ziekte, snipperdag, inbraak in auto en ja er was ook nog geen nieuws te melden.
Maar we pakken het weer op, met een fijn bericht over de helpdesk van Digitenne die duurder wordt van €0,10 naar €45 cpm gaat! Dat is niet niks..
Enige tijd geleden wou de regering wat doen aan de hoge kosten van 0900 nummers in nederland. Staatssecretaris Heemskerk zou er wat aan doen, maar tot op heden nog niks. En dan gaat KPN Digitenne de kosten verhogen naar €,45 cpm. Nou heb ik zelf zeer positieve ervaringen met Digitenne, en ook de helpdesk ervan die erg snel werkt ook deskundigheid toont.
Wat vinden jullie hiervan?
Ik ben dus minder tevreden over Digitennne en ontving vorige week een nieuwsbrief met daarin de kostenverhoging. In de nieuwsbrief stond wel dat als je het hier niet mee eens was dat je dan kosteloos kon opzeggen. Ik dacht echt: mooi dan ben ik daar vanaf. Dus ik ga bellen, medewerker 1 wist niks van een nieuwsbrief af, medewerker 2 zei dat ik geen nieuwsbrief gehad kon hebben als redelijk nieuwe abonnee en medewerker 3 verteld mij zojuist dat de nieuwsbrief gelukkig wel bestaat maar dat ik niet kosteloos kan opzeggen?!?!?! Gelukkig kost het nummer nu in ieder geval nog 10 cent per minuut… Heeft iemand anders al geprobeerd om op te zeggen naar aanleiding van de nieuwsbrief van KPN?
En daar ben ik het 200% mee eens. Nou, laat ze eens een voorbeeld nemen aan xs4all. Die al vanaf het begin een ‘gewoon’ 020- nummer heeft en dat ook wel zo zal laten. We zullen afwachten wat de regering zal doen dit jaar…
Zolang het gaat om hulp bij problemen die niet te wijten zijn aan KPN is er niets op tegen; een deskundige laten komen kost ook geld. Maar als het gaat om fouten van KPN, en daar gaat het bijna altijd om, dan is het natuurlijk van de gekke dat KPN verdient aan zijn eigen fouten. Ik vind dat lokaal tarief meer dan genoeg is voor een service desk.