Hadden we al veel KPN nieuws deze week, komt weer een bericht van deze telecom aanbieder. Een nieuw offensief om meer service gericht te zijn richting de klant, en gratis klantenservice is een onderdeel hiervan.
Vanaf augustus een Gratis Klantenservice/telefonische helpdesk die 24 uur per dag te bereiken is. Niet alleen een betere bereikbare klantenservice wordt, maar er worden ook nieuwe mobiele abonnementen geintroduceerd. Nog niet echt bekend hoe dat eruit gaat zien, maar mogelijk volgt het bedrijf de trend die is ingezet door dochterbedrijf Hi, waarbij toestellen geleasd kunnen worden.
Tevens wordt er dit jaar een begin gemaakt met een beter netwerk. De huidige 4000+ mobiele ondersteun masten (zo’n lelijk ding..) worden met behulp van netwerkspecialist Ericsson gemoderniseerd.
Het grappige is dat er nog bar weinig bekend is over de uitrol van het 4G Netwerk voor particulieren, terwijl zakelijke klanten in een aantal delen al gebruik van kunnen maken.
Het zijn spannende tijden bij KPN, waar je duidelijk ziet dat er een ‘shift’ ontstaat, en ik zie dat absoluut positief voor iedereen. Laat KPN weer lekker KPN zijn 🙂
[Handige telefoonlijst voor KPN klanten]Klantenservice | |
Klantenservice particulier | 06-12001200 / 0800-0105 |
Klantenservice zakelijk | 0800-0105 |
Vanuit het buitenland | +31 50 317 7885 |
Voicemail | |
Voicemail | 1233 |
Voicemail vanaf vaste lijn | 06-1200 1233 |
Voicemail vanuit buitenland | +316 1200 1233 |
Voicemail inschakelen | 12331 |
Voicemail uitschakelen | 12339 |
Overige | |
SMS centrale nummer abonnement | +31 653 13 1313 |
SMS centrale nummer prepay | +31 653 13 1314 |
Nummerinformatie | 118 |
Nummerweergave éénmalig uitschakelen | #31# telefoonnummer |
Alle doorschakelingen opheffen | ##004# ok |