Ik schreef er al eerder over dat Alice met een Internet Only abonnement komt, en wat blijkt dat ze sinds deze week ruim aan het adverteren zijn op de radio, tv, en in de kranten met dat product. En jawel de website zegt het volgende :
Alice doet het goed sinds Augustus 2007. Het is eigenlijk ongelooflijk wat voor een impact ze hebben gehad op de Nederlandse Internet/Telefonie markt. Ze drukken door, nu met een goed product wat ook nog lekker goedkoop is. Niet iedereen haalt natuurlijk 10mb en meer, maar dan is het nog goedkoop als je het vergelijkt met andere internet providers.
Wilt u mijn persoonlijke ervaring met alice weten, ik heb er HIER over geschreven met een beoordelingscijfer. Succes,
Frank
Hallo,
Ik ben zeer ontevreden over Alice. Ik zit inmiddels al 7 weken zonder internet, en krijg het 3e modem toegestuurd. Al een aantal keer gebeld, misschien wel 15 keer. Telkens krijg je een vaag verhaal, en dat we nog even moet wachten. Het probleem is dat ze telkens een kapot modem opsturen. De eerste keer, stuurde ze een kapotte stekker op! De pootjes waren afgebroken. Dit schiet natuurlijk niet op. Inmiddels zijn er dus 7 weken overheen gegaan, en wacht ik op modem nr3. Ondertussen loopt de rekening gewoon door! 180 euro…. En wat heb ik? Niets. Alice meld, dat we dit zelf even moeten oplossen door op de site wat in te vullen…. Het verbaast me al dat ik ze aan de telefoon heb gekregen, nadat de vorige keren gewoon de verbinding was verbroken van hun kant. Ik zou graag verhalen horen van mensen die hier ook mee te maken hebben en niet meer weten wat ze moeten doen.
Hoi,
Bedankt voor je reactie. Ikzelf ben al vanaf het begin een Xs4all liefhebber en bijna aanbidder. Dus hier kan ik alleen maar mee instemmen. Over Alice kan ik niet meepraten helaas, omdat ik de provider niet ken.
Frank
Administratief is het absoluut niet op orde bij Alice, het duurt gemiddeld tussen 2 en 3 weken voor je antwoord krijgt en dan klopt de inhoud ook nog niet.
Ik heb opgezegd per brief en onderstaand faxnummer, Alice beweerd dat mijn brief een week later pas binnengekomen is waarbij men daarnaast nog een week extra als cooloff periode hanteert. Dit in strijd met de regels van de OPTA…
Mijn klacht is inmiddels in behandeling bij de OPTA.
Mijn advies: Alice niet aan beginnen!!! Neem XS4All, stukje duurder maar veeeeeeeeeeel betrouwbaarder, en geen flauwekul.
023-5633356 is het fax nummer van BBeyond h.o.d.n. Alice
Succes ermee
Alice komt afspraken niet na
Telefonisch (duur 0900 nummer) kun je eindeloos in de wacht blijven hangen, maar je komt er niet door.
Berichten per e-mail weigeren ze te accepteren.
Inderdaad willen ze geen faxnummer geven.
BBNed geeft ook niet thuis.
WAARDELOOS ZOOITJE !
Toets KVK nummer in op KVK website, Alice is een merknaam van BBeyond :http://www.bbeyond.nl/contact/route
alhier vindt je de fax.
Succes.
“Alice doet het goed sinds Augustus 2007”
Alice doet het goed??
Alice doet helemaal niets!
Het zijn een stelletje oplichters.
Alle medewerkers liegen dat ze barsten en problemen worden niet opgelost.
Ik heb dit shitproduct nu twee maanden en nog steeds geen werkend e-mail adres.
Het ligt volledig aan de kant van Alice, dat hebben ze toegegeven, maar oplossen? Ho maar.
Terugbellen? Wel beloven maar niet doen.
Bij deze gelijk de volgende vraag:
heeft u namen en (directe) telefoonnummers en/of mobiele nummers van mensen bij Alice die WEL beslissingen mogen nemen en NIET liegen?
En heeft u een faxnummer (want Alice zegt nergens in het bedrijf een fax te hebben, maar dat lijkt me heel erg sterk).
Dit zou ik zeer op prijs stellen.
Met vriendelijke groet,
Marcel Overweel