Gisteren plaatste ik nog een artikel omtrent de naamsverandering van T-Mobile in Online.nl Maar er was ook iets anders te melden, wat we dan weer niet lezen in de nieuwsberichten.
De kennelijk constant problemen met het mobiele punten systeem van T-Mobile.
Je kunt namelijk virtuele punten sparen voor leuke cadeaus, gadgets en spectaculaire uitjes, enz enz. T-Mobile Extra en Speciaal (deze is voor pre-paid beschikbaar)
Heb je een abonnement en word je lid van het spaarprogramma, dan spaar je met standaard pakket : T-Mobile Extra. Dan wordt er voor iedere euro op je T-Mobile factuur, een tegemoetkomende punt uitgedeeld. Ben je 1 jaar lid van T-Mobile Extra dan is iedere euro 1 spaarpunt waard en het tweede jaar 2 punten per euro.
Tot zover goed nieuws…
Ware het niet, dat er met dit systeem veel mis is kennelijk, als je de support forums van T-Mobile even doorbladert. Hier is namelijk eind december een topic gestart, omdat er veel gebruikers zijn die geen punten krijgt toegeschreven of totaal niet.
En sommigen melden, dat ze alleen maar op het forum kunnen klagen voor deze punten, omdat aan de telefoon dit niet wordt ondersteund.