Ziggo sluit klant af om één lullige cent

Ai, dat kan natuurlijk wel gebeuren in deze technologie waarin we leven. Rekening niet betaald, afgesloten 🙂

De Hagenaar Etienne Rodenrijs stapte donderdagmiddag woedend het hoofdkantoor van Ziggo binnen met één cent op zak. “Ze beweren dat ik nog een schuld heb van 1 cent. Die moet ik eerst betalen voordat ze mij weer aansluiten”, zegt Rodenrijs.

Rodenrijs werd door Ziggo afgesloten nadat hij een betalingsachterstand had opgelopen. “Die heb ik inmiddels weggewerkt”, vertelt de man in het AD. “Ik heb zelfs te veel betaald, maar toch willen ze nog 1 cent.”

Volgens een zegsman van Ziggo gaat het om een ‘vervelende computerfout’. “Te gek voor woorden natuurlijk. Die cent hoeft hij niet te betalen.”

Over Redactie

De redactie is een telecommunicatie freak in het algemeen zeg maar. De oude koperen draadjes het liefst, maar een Glasvezel kabeltje is ook welkom in het huis. Tevens een liefhebber van : Android, Bodyboarden, Frankrijk, glas wijn, en grieks eten!

Kijk ook

De opkomst van de grote smartphones

Waar voorheen het juist gunstig was dat mobiele telefoons een klein formaat hadden, heeft de …