Wijziging tarief Telfort Klantenservice : Opzegging is mogelijk

Telfort heeft per 14 juli het tarief van haar klantenservice gewijzigd voor zowel mobiel als internet/telefonie.

Hierdoor is het mogelijk je abonnement per die datum op te zeggen.  Bron vermelding kunt u vinden op :

bron: http://telfort.nl/klantenservice/informatie/0900consumenten/

quote:
Indien u een abonnement heeft voor mobiele telefonie en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst met Telfort schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop deze wijziging ingaat, te weten 14 juli 2008 . De schriftelijke opzegging dient vóór 14 juli 2008 door Telfort te zijn ontvangen. U dient wel uw mobiele telefoon in te leveren als u uw abonnement opzegt per 14 juli 2008.

Weet niet of het nu nog kan, maar je kunt het proberen op het volgende adres
Postbusnummer: (staat bovenaan je factuur!)
Telfort BV
T.a.v. Afdeling Opzeggingen
Postbus 512
2400 AM Alphen aan de Rijn

Het antwoordnummer:
Telfort BV
T.a.v. Afdeling Opzeggingen
Antwoordnummer 11407
2400 VC Alphen aan de Rijn

Fax: (algemeen!) 020-2005454

Ik wens jullie veel succes hiermee!

Frank

Over Redactie

De redactie is een telecommunicatie freak in het algemeen zeg maar. De oude koperen draadjes het liefst, maar een Glasvezel kabeltje is ook welkom in het huis. Tevens een liefhebber van : Android, Bodyboarden, Frankrijk, glas wijn, en grieks eten!

Kijk ook

0624001200

Informatie over Telefoonnummer 0624001200

Het telefoonnummer 0624001200 is gekoppeld aan de klantenservice van Odido, het bedrijf dat eerder bekend …

4 comments

  1. Handig om je naam, telefoon nummer en adres te posten 😉

    Nu je bankrekening en geboortedatum nog en dan kunnen we abonnementen aanvragen op jou naam! Succes!

  2. Hallo Abdullah,
    Wij zijn geen aanbieder voor uw mobiel abonnement. U kunt het beste contact opnemen met uw aanbieder. Telfort in dit geval.
    Heel veel succes,

  3. Goede avond

    Ik heb een vraagje,ben 6 maanden op de camping en 6 maanden thuis
    Ben al enige jaren bij tiscali maar dat is overgegaan in telfort
    Nu kan ik voor mijn laptop een dongeltje nemen,U voelt het al aankomen
    Ik betaal nu 19.95 heb ik maar een half jaar plijzier van,dus op deze
    manier betaal ik 39.90 per maand,maar als ik een dongel er bij neem,
    betaal ik daar ook weer een half jaar voor de kat zijn flamoes,nijn vraag
    aan telfort wat gaan we hier aan doen,zegt u kunnen we niets aan doen,dan
    ga ik bij kpm een babbeltje maken.

    P S

    Het is gewoon prive

    H Gr CA delheij

  4. Goedendag! Graag wilde ik hierbij mijn abonnement opzeggen op Telfort. Ik heb een ander mobieltje gekocht en wil dat meteen gaan gebruiken. Als u nog meer wilt weten, kunt u mij mailen. Hopelijk hoor ik nog iets van u zodat ik weet dat het bericht is doorgekomen. Vriendelijke groeten,
    PS: Geen prive gegevens invullen. Telfort zal dit niet lezen!