Telfort heeft per 14 juli het tarief van haar klantenservice gewijzigd voor zowel mobiel als internet/telefonie.
Hierdoor is het mogelijk je abonnement per die datum op te zeggen. Bron vermelding kunt u vinden op :
bron: http://telfort.nl/klantenservice/informatie/0900consumenten/
quote:
Weet niet of het nu nog kan, maar je kunt het proberen op het volgende adres
Postbusnummer: (staat bovenaan je factuur!)
Telfort BV
T.a.v. Afdeling Opzeggingen
Postbus 512
2400 AM Alphen aan de Rijn
Het antwoordnummer:
Telfort BV
T.a.v. Afdeling Opzeggingen
Antwoordnummer 11407
2400 VC Alphen aan de Rijn
Fax: (algemeen!) 020-2005454
Ik wens jullie veel succes hiermee!
Frank
Handig om je naam, telefoon nummer en adres te posten 😉
Nu je bankrekening en geboortedatum nog en dan kunnen we abonnementen aanvragen op jou naam! Succes!
Hallo Abdullah,
Wij zijn geen aanbieder voor uw mobiel abonnement. U kunt het beste contact opnemen met uw aanbieder. Telfort in dit geval.
Heel veel succes,
Goede avond
Ik heb een vraagje,ben 6 maanden op de camping en 6 maanden thuis
Ben al enige jaren bij tiscali maar dat is overgegaan in telfort
Nu kan ik voor mijn laptop een dongeltje nemen,U voelt het al aankomen
Ik betaal nu 19.95 heb ik maar een half jaar plijzier van,dus op deze
manier betaal ik 39.90 per maand,maar als ik een dongel er bij neem,
betaal ik daar ook weer een half jaar voor de kat zijn flamoes,nijn vraag
aan telfort wat gaan we hier aan doen,zegt u kunnen we niets aan doen,dan
ga ik bij kpm een babbeltje maken.
P S
Het is gewoon prive
H Gr CA delheij
Goedendag! Graag wilde ik hierbij mijn abonnement opzeggen op Telfort. Ik heb een ander mobieltje gekocht en wil dat meteen gaan gebruiken. Als u nog meer wilt weten, kunt u mij mailen. Hopelijk hoor ik nog iets van u zodat ik weet dat het bericht is doorgekomen. Vriendelijke groeten,
PS: Geen prive gegevens invullen. Telfort zal dit niet lezen!