Nieuwe producten brengen KPN terug op groeipad

KPN heeft de vaart gekregen in de verkoop van nieuwe producten. Het combinatiepakket voor internet en bellen, abonnementen voor televisie en het mobiele dataverkeer laten in Nederland een sterke groei zien.

”Onze nieuwe diensten groeien explosief”, constateerde bestuursvoorzitter Ad Scheepbouwer woensdag bij de presentatie van cijfers over het tweede kwartaal. KPN heeft inmiddels bijna een miljoen klanten voor InternetPlusBellen en 636.000 huishoudens kijken televisie met een abonnement van het telecomconcern.

Tegelijkertijd nemen minder mensen afscheid van de basis waarop KPN ooit is gebouwd, vaste telefonie. Afgelopen kwartaal werden nog maar 40.000 vaste aansluitingen opgezegd…

Over Redactie

De redactie is een telecommunicatie freak in het algemeen zeg maar. De oude koperen draadjes het liefst, maar een Glasvezel kabeltje is ook welkom in het huis. Tevens een liefhebber van : Android, Bodyboarden, Frankrijk, glas wijn, en grieks eten!

Kijk ook

De opkomst van de grote smartphones

Waar voorheen het juist gunstig was dat mobiele telefoons een klein formaat hadden, heeft de …