Tele2 gaat een nieuwe marketing campagne dit jaar aan ons tonen, en zijn vanaf vandaag ermee begonnen. Met minder nemen ze geen genoegen, en gaan terug naar de roots van het bedrijf zeggen ze. De nieuwe commercial is sinds dit weekend te zien in de grote bioscopen, de bekende social media websites, en ook al op tv.
Maar is het ook wat? Wil jij liever het verhaal van Tele2 in beelden zien, in plaats van woorden? Dit is wat ze schrijven bij een Youtube video die vandaag is gepubliceerd op hun kanaal. Eerst de video, dan de inleidende tekst hiervan :
https://www.youtube.com/watch?v=YuhCZaz01gw
Met Jan Stenbeck, onze Zweedse oprichter, voorop, begon Tele2 twintig jaar geleden aan een geweldig avontuur. Bellen, en later ook internetten, was duur en ingewikkeld en het was onze overtuiging dat daar iets aan gedaan moest worden. Door het anders te doen en ons niet neer te leggen bij bestaande afspraken, hebben we veel voor elkaar gekregen. En is mobiel bellen en supersnel internet nu voor iedereen bereikbaar.
We weten natuurlijk niet hoe jij erover denkt, maar wat ons betreft, zijn we er nog lang niet. De huidige telecommarkt zit nog steeds vol beperkingen en de meeste mensen zien hun telecomaanbieder nog steeds als een noodzakelijk kwaad. Dat we dat met z’n allen inmiddels gewoon geaccepteerd hebben, wil niet zeggen dat daar niets aan te verbeteren valt. Integendeel!
We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je 100% tevreden bent. En zo niet, dan heb je groot gelijk dat je ergens anders heen gaat. Met minder dan het aller- allerbeste nemen wij in ieder geval geen genoegen.
Wauw, dat noem ik nog eens een statement, sinds het lieve schaap Frank zijn afscheid heeft genomen in november 2013. Tevens een nieuw image, website, uitstraling en gevoel wat ze proberen over te brengen. Super leuke website overigens : https://www.tele2.nl/met-minder-geen-genoegen/
Wat vinden jullie ervan? Top or Not? Leuk idee? Brengt het wat?