T-Mobile Webcare Fail [UPDATE]

Via een zeer grappige collega van het werk, kwam ik op het volgende tegen. Op Twitter zijn webcare teams aanwezig van de grotere telecom providers in Nederland. Zowel mobiel, als voor vaste lijn zijn ze ruim aanwezig. Zo ook de mobiele afdeling van T-Mobile.

Een klant heeft een probleem met een inlognaam en wachtwoord, en heeft een gesprek via Twitter.
Het webcare team gaat  hier een beetje slordig mee om, zie hier :

[UPDATE]
Het verhaal is echter nog niet voorbij, want er gaat meer gebeuren. Lees verder op Geenstijl.nl!

Over Redactie

De redactie is een telecommunicatie freak in het algemeen zeg maar. De oude koperen draadjes het liefst, maar een Glasvezel kabeltje is ook welkom in het huis. Tevens een liefhebber van : Android, Bodyboarden, Frankrijk, glas wijn, en grieks eten!

Kijk ook

De opkomst van de grote smartphones

Waar voorheen het juist gunstig was dat mobiele telefoons een klein formaat hadden, heeft de …

2 comments

  1. Precies, we zijn allemaal mensen en dit kan gebeuren. Het kan ook een software probleem zijn, wat ook kan gebeuren.

    Thanx voor de reactie!
    Frank

  2. Hallo,

    Feit: Het is zeer slordig van dit telecom bedrijf.

    Maar wel jammer dat mensen dit 21 keer Retweeten ( en waarschijnlijk al velen malen vaker )

    Schaam je diep als je op de Retweet button hebt gedrukt!

    Ik zeg altijd maar: “we zijn tenslotte allemaal mensen!” En ja mensen maken fouten.

    Met vriendelijk groeten,

    Coen