Via een zeer grappige collega van het werk, kwam ik op het volgende tegen. Op Twitter zijn webcare teams aanwezig van de grotere telecom providers in Nederland. Zowel mobiel, als voor vaste lijn zijn ze ruim aanwezig. Zo ook de mobiele afdeling van T-Mobile.
Een klant heeft een probleem met een inlognaam en wachtwoord, en heeft een gesprek via Twitter.
Het webcare team gaat hier een beetje slordig mee om, zie hier :
[UPDATE]
Het verhaal is echter nog niet voorbij, want er gaat meer gebeuren. Lees verder op Geenstijl.nl!
Precies, we zijn allemaal mensen en dit kan gebeuren. Het kan ook een software probleem zijn, wat ook kan gebeuren.
Thanx voor de reactie!
Frank
Hallo,
Feit: Het is zeer slordig van dit telecom bedrijf.
Maar wel jammer dat mensen dit 21 keer Retweeten ( en waarschijnlijk al velen malen vaker )
Schaam je diep als je op de Retweet button hebt gedrukt!
Ik zeg altijd maar: “we zijn tenslotte allemaal mensen!” En ja mensen maken fouten.
Met vriendelijk groeten,
Coen