KPN Verlaagt Tarieven Tijdelijk

KPN Verlaagt Tarieven Tijdelijk. Dhr Laurens Verhagen heeft kennelijk een geschiedenis met KPN Callcenters. Hij schreef er over op zijn weblog, en het is niet mals. Dat KPN (tijdelijk) de helpdesk tarieven heeft verlaagd is maar een bijzaak.

Van 0.10 naar 0.01 cent per minuut. Dit zal wel te maken hebben met de drukte op dit moment bij KPN’s klantenservice 0900-0244.

Terug naar Dhr. Verhagen op zijn weblog. Hij heeft namelijk al ervaring op de manier waarop callcenter medewerkers antwoord geven, en soms zeer verrassende antwoorden krijgt van de KPN medewerkers. Ik noem 1 bijzondere, de rest staat op zijn weblog.

“Er is een communicatieprobleem tussen 2 systemen van ons, maar welke systemen dat zijn kan ik niet zien.”

Hulde aan diegene die dit zei, want de logica druipt ervan af namelijk. Het wordt weer eens tijd om spreuken van callcenter medewerkers te verzamelen en te publiceren.

Heeft u een super uitspraak van een callcenter medewerker, dan reageer AUB op dit bericht. Ik ben benieuwd naar uw reactie!
Oh, succes als u lang moet wachten in de wachtrij want het is erg druk….

Frank

Over Redactie

De redactie is een telecommunicatie freak in het algemeen zeg maar. De oude koperen draadjes het liefst, maar een Glasvezel kabeltje is ook welkom in het huis. Tevens een liefhebber van : Android, Bodyboarden, Frankrijk, glas wijn, en grieks eten!

Kijk ook

0624001200

Informatie over Telefoonnummer 0624001200

Het telefoonnummer 0624001200 is gekoppeld aan de klantenservice van Odido, het bedrijf dat eerder bekend …