Met de ‘Help de Klant App’ kunnen alle T-Mobile medewerkers klanten in hun privé omgeving snel helpen. Klachten of vragen die via deze app worden ingediend worden behandeld door een speciaal team dat zorgt voor oplossingen.
Deze en andere maatregelen om de klachtafhandeling en klantenservice te verbeteren leidde tot een verdrievoudiging van de klanttevredenheid.
T-Mobile ziet de nominatie voor de Gouden Oor Award als compliment voor de servicegeoriënteerde koers en stimulans om te blijven investeren in nog betere service.
Marieke Snoep, Directeur Customer Operations bij T-Mobile:
“ We doen er alles aan om klachten snel en goed op te lossen. We zorgen dat onze medewerkers de ruimte krijgen om klanten passende oplossingen te bieden en bespreken de meest voorkomende klachten zelfs in de directie. Feedback van klanten en medewerkers gebruiken we om zaken structureel te verbeteren. De resultaten van ons verbeterprogramma zijn indrukwekkend; de klanttevredenheid over afhandeling van klachten is met ruim 70% gestegen. De tevredenheid over onze gehele dienstverlening is zelfs verdrievoudigd. Ik ben ontzettend trots op alle collega’s die dagelijks gepassioneerd bezig zijn om klanten goed van dienst te zijn. T-Mobile blijft ook in de toekomst volop investeren in onze medewerkers en nog betere service aan onze klanten.”
De winnaar van de Gouden Oor Award 2013 wordt 3 oktober bekend gemaakt.
[bron : http://www.emerce.nl/wire/tmobile-genomineerd-gouden-oor-award-2013]