Tja, KPN heeft het ook niet makkelijk de laatste paar maanden.
KPN dacht dat het in rustiger vaarwater is terechtgekomen, begint de Vara met Kassa weer met een serie KPN. Alsof het nooit is weggeweest.
Volgens kassa is de stroom klachten alleen maar groter geworden, na een uitzending van Tros Radar. KPN zou de klachten/problemen niet kunnen oplossen op dit moment, hoewel ze dit hebben beloofd tijdens een uitzending van Tros Radar j.l
Kassa gaat verder, en komt met een opzegbrief in 2 verschillende soorten. Een klachten opzegging, en een wachten opzegbrief. Dus wanhoop gebruikers kunnen hier hun gram halen. Maar het is de vraag of KPN hier ook echt werk van gaat maken. Dit zeggen ze al maanden…
Ben benieuwd wat er allemaal uitkomt, en we wachten op maandag ochtend op de kranten, of ze dit weer zullen oppakken. De kans is wel groot.
Dus KPN, maar hier werk van want het gaat nu echt fout. Dit is ook te horen in de callcenters bij het personeel. Het is maar dat je het weet.
Dit was allemaal voorspelbaar ik heb zelf 40jaar bij KPN gewerkt, in de telecom sector & callcenters.
Eerst heeft KPN grote schoonmaak gehouden, alle ervaren personeel de zak gegeven.
En nu het te laat is gaan ze weer personeel werven.
Dit kost allemaal handenvol met geld, en Dhr Scheepsbouwer maar ze zakken vullen.