Doet KPN nu echt wat of niet?

Ok, we weten allemaal dat KPN er wat aan gaat doen, de problemen met InternetPlusBellen/Surfen&Bellen. Oftewel VOIP voor de techneuten. Maar gaat KPN er nu wel wat ECHT aan doen? Ik denk het niet.

Waarom? het is zo’n kleine percentage wat een probleem heeft, en dat is weg te cijferen. KPN zal doorgaan met verkopen van de producten, zolang het ‘stabiel’ verkoopt en werkt voor de meeste gebruikers (die wel tevreden zijn), dan gaat KPN gewoon door met de producten. Een stop zal er niet komen, hoewel men dat wel graag wil

De consumentenbond gaat aktie ondernemen richting KPN via rechtzaken denk ik maar zo, want dat wordt pas NA het weekend besloten. Hoewel het oplossen van de problemen binnen 4/5 dagen opgelost kan zijn, gaat KPN dit gewoon afwachten en kijken hoever de consumentenbond kan gaan. Geld is niet het probleem.

Het zijn 1000 klachten van leden van de consumentenbond, en die ‘schijnen’ opgelost te zijn door KPN. Dit gaan ze met steekproeven testen, of dat wel klopt.

Afwachten, maar ik heb twijfel heel erg of de ‘nieuwe’ klanten dit ook weten, en of de problemen bij deze nieuwe klanten hetzelfde zullen zijn als bij de oude klanten.

Dossiers bij consumentenbond :
Internet + bellen (dossier)
Overstappen, wie durft? (pdf)
Greetz,
Frank

Over Redactie

De redactie is een telecommunicatie freak in het algemeen zeg maar. De oude koperen draadjes het liefst, maar een Glasvezel kabeltje is ook welkom in het huis. Tevens een liefhebber van : Android, Bodyboarden, Frankrijk, glas wijn, en grieks eten!

Kijk ook

0624001200

Informatie over Telefoonnummer 0624001200

Het telefoonnummer 0624001200 is gekoppeld aan de klantenservice van Odido, het bedrijf dat eerder bekend …