Hollandsnieuwe is de mobiele telefonie aanbieder die het beste omgaat met klachten van consumenten op de website van Klacht.nl, en ontvangt de Award. Dit blijkt uit de jaarlijkse Klacht.nl Awards die Klacht.nl vandaag uitreikt.
Van alle aanbieders van mobiele telefonie die in 2013 klachten hebben ontvangen via Klacht.nl, loste Hollandsnieuwe maar liefst 98 procent op.
Klacht.nl Awards mobiele telefonie
Klacht.nl reikt de awards dit jaar voor de derde keer uit aan bedrijven die in hun categorie het beste omgaan met klachten van de consument. Mobiele telefonie aanbieders ontvingen de meeste klachten van alle categorieën.
In totaal meldden bezoekers van de site 3729 klachten bij een mobiele telefonie aanbieder, waarvan 53 procent werd opgelost. Consumenten hadden de meeste klachten voor Vodafone. Het bedrijf ontving 945 klachten.
Winnaars en verliezers
Simpel loste 97 procent van de klachten op en is daarmee op de tweede plaats geëindigd. Met een score van 86 procent eindigde Youfone op een derde plaats. Telfort scoort het slechtst. Het bedrijf loste geen enkele klacht op. 🙂
De complete lijst met winnaars en verliezers in de categorie mobiele telefonie is te vinden op http://www.klacht.nl/klacht-