Ha, het is dan toch niet gelukt om KPN te dwarsbomen, omtrent het hele verhaal InternetPlusBellen van KPN. De consumentenbond geeft het op, want zo zegt de concern : "Omdat de rechter de probleemgevallen als te verschillend zal bestempelen. ,,Iedereen zou apart naar de rechter moet stappen. Dat is geen optie”, verduidelijkte een woordvoerder van de Consumentenbond.
Het concern zelf liet begin maart nog weten dat de problemen van de duizend klanten zouden worden opgelost. Maar KPN is niet in staat gebleken ,,alle problemen adequaat op te lossen en betrouwbare informatie te geven over de afhandeling van de klachten van de leden van de bond”, zo verklaarde de Consumentenbond.
Maar KPN geeft ook alweer tegengas, want een woordvoerder van KPN zei het volgende : ,,haast sprake is van kwade wil” bij de Consumentenbond. Van de duizend klanten heeft 10 procent nog klachten, zei hij. ,
Hij wist verder te melden dat het callcenter van KPN inmiddels geen wachtrijen meer kent. Klanten van KPN met een falende telefoonverbinding moeten nu zelf bij het concern aankloppen. De consumentenorganisatie stuurt wel een informatiepakket toe, waarin staat hoe klanten hun contract met KPN kunnen beëindigen. Ook wordt daarin vermeld hoe ze een klacht bij een geschillencommissie kunnen indienen.
En zo eindigt het verhaal omtrent InternetPlusBellen. De problemen worden opgelost op dit moment, geen wachtrijen meer, en KPN verkoopt geen actieve IPB connecties meer. Waar gaan we heen? Wie het weet mag het zeggen!
[bericht van www.belegger.nl]
2 comments
Pingback: IPB Klachten stuiten bij KPN op een muur | Watdoenwijmet
Pingback: De kosten van Internet Plus Bellen : 10 miljoen euro per maand