XS4ALL start een nieuwe campagne ‘X is meer‘. Hiermee wil de provider laten zien dat ze veel meer bieden dan alleen goede en snelle internetverbindingen. Meer zekerheid, meer veiligheid en meer hulp als er eens iets aan de hand is.
Internet is uit ons dagelijks leven niet meer weg te denken, zowel zakelijk als prive. We kunnen niet meer zonder.
XS4ALL, al 15 jaar kwaliteitsprovider met passie voor internet, begrijpt dat als geen ander natuurlijk en start een leuke campagne per 15 augustus.
Ging het in de beginfase van internet vooral om toegang en techniek, in deze fase draait alles om permanente beschikbaarheid, gebruiksgemak en verregaande ondersteuning. Even directeur Marion Koopman aan het woord (ex kpn trouwens..) “Consumenten en ondernemers die kiezen voor kwaliteit, willen niet alleen de zekerheid dat de verbinding altijd werkt, ze willen ook dat ze cht geholpen worden door iemand die verstand van zaken heeft als er een keer iets mis gaat.”
XS4ALL was als kwaliteitsprovider al bekend bij de internetters van het eerste uur, zoals ik al bijna 18 jaar volgens mij.
Met deze campagne wil XS4ALL een nieuw, fris gezicht laten zien: toegankelijk voor een brede groep consumenten en ondernemers. De campagne start 15 augustus met een tv-spot. Later in de maand volgen advertenties in tijdschriften en op billboards.
Bekijk hier de tv-spot: http://www.xs4all.nl/overxs4all/campagne/index.php
Frank
Het verschil is inderdaad bijna verdwenen maar noem mij een alternatief? Een die het verschil wel maakt? Het zijn allemaal marketing organisaties geworden zonder inhoud!
“XS4ALL was als kwaliteitsprovider al bekend bij de internetters van het eerste uur”
Yep en de goede service was voor mij de reden om deze dure provider toch te blijven aanhouden. Dit is echter allemaal voorbij. Xs4all is niet langer iets aparts. De helpdesk is dezelfde elende geworden als bij de andere providers en de overige zaken wijken ook niet langer af. Helaas is Xs4all geen aanrader meer. Het WAS de beste provider. Het teert nu nog even op die oude roem. Heel jammer.
Yep. Helemaal mee eens. Superduur ook nog eens: meer dan 2x duurder dan Online!