KPN adviseert klanten met een Samsung Galaxy SII de laatste upgrade van Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) niet uit te voeren. Er zijn al verschillende toestellen gecrasht door de upgrade.
Dit bericht wordt weergegeven op diverse websites van KPN, portals en meer websites. Maar je gaat niet eerst deze berichten lezen voordat je toestel gaat crashen natuurlijk. Er is iemand geweest bij KPN die zegt : “Moah, ik denk dat we wel kunnen upgraden op dit moment, want het netwerk is er klaar voor.”
Dus niet…
Heb je al geüpgraded? Is het nu dat het toestel steeds uitgaat en dan opnieuw om de pincode vraagt? Dan zul je naar een KPN Business Center moeten om dit op te lossen.
Ja, je leest het goed = Business Center van KPN.
Tenminste dit wordt op het forum gezegd op dit moment.
Oh, en ze adviseren om vooral niet te gaan bellen naar KPN 🙂
De telefoon wordt toch niet opgenomen…
Zodra Samsung KPN op de hoogte stelt voor een mogelijke oplossing, zal KPN via het forum communiceren. 🙂
Frank