Vanaf 15 mei aanstaande, is het alweer een jaar geleden dat UPC een nieuwe richting heeft gekozen. Voor de uitstraling wijziging in mei 2007, was de UPC niets meer dan 1 grote ellende. Maar ze zijn op de weg terug, en dat mag wel eens gezegd worden. Minder slechte berichten in de media, geen kassa uitzending meer, en goede prijs/kwaliteit verhoudingen.
Het gaat goed met de kabel leverancier na de logo/uitstraling wijziging. De website heeft een totaal nieuwe look gekregen, en dat heeft zich uitbetaald in een ‘internet marketing’ prijs : Search Engine Marketing Award 2008
De uittreiking bij Mediaplaza in Utrecht, kun je in video bekijken op : http://www.vimeo.com/657576
Binnenkort een uitgebreide test met deze kabel leverancier. Tot die tijd, kijk maar even op de heerlijke en vernieuwende website.
Ik ga de komende tijd weer de nieuwsberichten in de gaten houden over de UPC, en de meest recente berichten rapporteren. Wilt u uw mening hierover geven, laat het hieronder even achter.
Frank