Pesterij tussen Vodafone en Consumentenbond

Ok, ik heb even geen berichten geschreven voor Watdoenwijmet.nl, maar daar gaan we weer verandering in brengen de komende tijd.

Inclusief een kleine verrassing, maar daarover later meer…

De Consumentenbond en Vodafone hebben ruzie over betaalde sms-diensten.

De bond liet weten ‘helemaal klaar te zijn met alle kwalijke praktijken’ en kondigde aan de ‘sms-terreur’ te gaan aanpakken via een kort geding. Dat dient vandaag in Den Haag. De Consumentenbond daagt T-Mobile en Vodafone, maar zegt dat het in feite een aanklacht is tegen de hele telefoniesector.

Vodafone eiste vrijdag op zijn beurt een rectificatie van de Consumentenbond.  Vodafone is het niet eens met de beschuldiging dat dit bedrijf klakkeloos geld incasseert van klanten. De onderneming verwijst naar de zogeheten SMS Gedragscode, die waarborgen zou bieden om te voorkomen dat mensen onterecht geld betalen voor de diensten.

Vodafone beschuldigt de Consumentenbond ook van andere onjuistheden in de aankondiging van het kort geding, maar zegt het wel met de bond eens te zijn dat misleidende reclame rond sms-diensten hard dient te worden aangepakt.

Over Redactie

De redactie is een telecommunicatie freak in het algemeen zeg maar. De oude koperen draadjes het liefst, maar een Glasvezel kabeltje is ook welkom in het huis. Tevens een liefhebber van : Android, Bodyboarden, Frankrijk, glas wijn, en grieks eten!

Kijk ook

0624001200

Informatie over Telefoonnummer 0624001200

Het telefoonnummer 0624001200 is gekoppeld aan de klantenservice van Odido, het bedrijf dat eerder bekend …

One comment

  1. Mijn reactie is simpel en duidelijk. De mensen van Vodafone zijn DIEVEN!! Ik krijg maandelijks een rekening waarvan ik zo genaamd ”overige kosten” heb. Deze bedragen verschillen van 1 euro to 23 euro!!! Totaal bezopen natuurlijk. Het leukste van alles is, dat ze mij niet kunnen vertellen wat de overigge kosten zijn en waar ze vandaan komen. Ze verwachten gewoon dat ik deze betaal zonder er een probleem van te maken. Nou dan hebben ze de verkeerde persoon beet genomen. Ik ben van plan dit alles in hoger beroep te gaan uitwerken. Ze zijn in iedergeval een klant lichter. Mijn recensie over vodafone is dat het dieven zijn, vieze, vuile, achterbakse dieven!!