Zoals al was verteld vorig jaar, gaat KPN diverse pilots opstarten in het hele land om te kijken of er aan het ‘merk’ KPN aan te knabbelen valt. Nou, de gelukkige bewoners van Haarlem hebben de primeur van de nieuwste winkel genaamd : ‘Kpn Sluit je Aan’. (Hoe Origineel….)
Het is dus een een testwinkel in de Barteljorisstraat in Haarlem, waar alleen producten en diensten van het merk KPN worden verkocht. Het reclame bedrijf Reklaspits ontwikkelde in overleg met Storage het nieuwe buitenbeeld van KPN waar de merkwaarden eenvoud, overzicht en betrouwbaar tastbaar worden gemaakt. In deze testwinkel is alles erop gericht de klant zo compleet mogelijk te helpen.
De klant vindt zijn of haar weg door het product- en dienstenaanbod van KPN. De winkel heeft een moderne nieuwe vormgeving. Het nieuwe concept wordt in deze winkel getest, na gebleken geschiktheid zal het concept verder worden uitgerold. De nieuwe naam van de winkelformule is ‘Kpn sluit je aan’.
Er is ook concurrentie in deze straat, maar kennelijk houdt KPN zich op afstand van dit geweld. In Totaal heeft de consument een keuze uit 14 telecomspecialisten, twee Dixons en vier electrowinkels. Een ideale basis om rond te shoppen naar de beste deal toch?