Iedereen kent de reclame : Wij van WC-eend adviseren WC-eend. Zo is het nu ook met de nieuwe abonnementen van KPN. Inmiddels is iedereen op de hoogte, dat alle mobiele providers in Nederland hun abonnementsprijzen gaan verhogen voor mobiel internet. Logische wijze betekend dit, dat mobiel internetten een stuk duurder wordt.
KPN spant de kroon en is vanaf september in veel gevallen de duurste provider van Nederland, om ervoor te zorgen dat klanten niet weglopen start het bedrijf een charme offensief met verschillende reclamecampagnes.
Kijk dat websites zoals Geenstijl.nl al een paar keer deze maand, aandacht besteed aan KPN, dan is er iets aan de hand toch? [Bericht 1] [Bericht2]
KPN heeft natuurlijk alles klaar voor een PR offensief, en gaat daarom de ‘gebruikers’ overtuigen en zichzelf sterk te maken in deze moeilijke tijden. Een filmpje over de ontwikkeling van de mobiele telefoon is te zien, van de eerste zakenlui met een niet zo draagbare mobiele telefoon tot aan de smartphones die nu zo geliefd is.
De video is te zien op Techzine.nl
PS : Een jaar geleden kon je nog een levenslang abonnement komen voor 10 euro! per maand