InternetPlusBellen van KPN. Een mogelijkheid om goedkoper te internetten en te telefoneren. Maar we zijn ‘officieel’ 1,5 jaar verder maar wat is ervan geworden? Een overzicht van de problemen en de ervaringen die ik heb.
Bereikbaarheid is te laag van de helpdesks van Het net, Planet, KPN, en SLIM. Waarom? Omdat er een stormloop is op producten zoals IPB, Surfen&Bellen, SLIM. Hier heeft men geen rekening mee gehouden kennelijk, en hebben eerst alles aangevraagd voor klanten, en nu komen ze met de problemen kennelijk.
Al deze producten IPB producten maken gebruik van telefonie via ADSL lijn. Dit brengt toch veel problemen met zich mee. Als de ADSL lijn het niet goed doet, dan kun je niet meer telefoneren, en ook niet meer op het internet.
KPN is druk bezig om de boel recht te trekken. Op de algemene verkoop&informatie afdeling van KPN, zijn de verkoop targets op dit moment KPN Digitenne, en dat betekend dat de agents niet meer aktief IPB verkopen.
Dat is een goed idee van kpn, om IPB wat naar achteren te schuiven, en er geen prioriteit meer van te maken. Intern bij KPN is er nog veel mis, en dat moet eerst opgelost worden.
Ikzelf vind IPB het product van de toekomst. Maar men moet het goed op de markt brengen, zoals men dat nu doet met MINE, waar ook niet alles even goed gaat kennelijk.
Binnenkort weer een update van IPB/S&B
Frank
One comment
Pingback: InternetPlusBellen van KPN – Een Tussenstand | Watdoenwijmet