Ok, normaal gesproken wil ik eigenlijk niks schrijven over het goedkope digitale alternatief van KPN : Digitenne.
Ze wisten het niet, maar ik mocht het testen. Retour sturen was geen probleem. – Thuis aangekomen en geïnstalleerd. Het werkte in eerste instantie niet (d.w.z. geen zenders). Opnieuw gebeld met KPN… (10 cpm) aangezien het om een Sharp TV ging konden ze mij niet verder helpen. – Na de antenne verplaatst te hebben gelukte het ineens wel. Ik blij… maar van korte duur. Het signaal was te zwak waardoor het beeld nagal schokte en het geluid haperde. – Reactie verzonden naar KPN hoe ik nu moest handelen voor de retourzending.
Ze waren blij met de mededeling dat het pakket op op een Sharp TV functioneerde, maar ik beter even kon bellen met de helpdesk over het retouneren. (standaardmail) – Ik dacht… nee… ik betaal niet nog eens aan die helpdesk. Laten ze nu maar eens een stukje service leveren. Ze zijn immers beter geworden van mij. – Mail verzonden dat ze me ook per e-mail goed kunnen helpen. – Excuses ontvangen. Met daarop het verzoek of ik mijn gegevens kon sturen, dan zou het naar de juiste instantie worden doorgestuurd. – Excuses aanvaard en mijn gegevens verzonden. – Mail van KPN… dat ik beter contact op kon nemen met de helpdesk omdat ze me zo beter konden helpen. Dit was exact dezelfde STANDAARD mail die ik eerder ontvangen had. – Ik was het beu…
Een kort maar krachtige reactie verzonden dat ze de gehele mailing nog maar eens moesten doornemen. – Reactie van KPN. Mijn gegevens zouden worden doorgestuurd en er zou binnen 15 dagen contact opgenomen worden. – ik wacht het nu af 🙁 Slechte ervaring met de helpdesk! Digitaal TV heb ik geen oordeel over. Bert)