Niet opgenomen? Toch kosten in rekening

Een zeer interessante discussie zomaar op KPN’s Facebook pagina. Hier schrijft Stefan Smits het volgende :

Klopt het dat er bij kpn kosten in rekening worden gebracht bij het bellen naar een persoon waarbij niet opgenomen word (ook niet door voicemail) ??? Graag had ik hier wat duidelijkheid over.

Als antwoord schrijft de KPN :

KPN Dag Stefan, als de telefoon alleen overgaat zijn hier geen kosten aan verbonden voor beide partijen. – 26. September um 22:47

Dat is een duidelijk en verwacht antwoord. Nu komt de grote verrassing voor iedereen die InternetPlusBellen heeft :

Stefan Smits schrijft het volgende:

Uitkomst is dat als je internet + bellen hebt , je moet betalen om de telefoon over te laten gaan in het buitenland. Ook al word er niet opgenomen. Dit heeft te maken met het zogenaamde digitaal bellen. Reacties zijn welkom. Tip voor mensen die familie in het buitenland hebben en gratis teruggebeld kunnen worden. Laat de telefoon in het buitenland overgaan met je mobiel. Dat kost niks. Ben benieuwd of dit bericht te lezen is op de pagina van kpn tip voor kpn is zorg dat iedereen dit gewoon weet en zorg ervoor dat wij ook gratis kunnen bellen naar het buitenland. Bedankt voor de informatie.

Dit is wel even groot nieuws, gezien de KPN dit niet communiceert richting de klant. Ik woon zelf in het buitenland, dus zou het ook niet kunnen testen, maar als er iemand is die hetzelfde meemaakt dan hoor ik het graag!

Website Link – Is offline

Over Redactie

De redactie is een telecommunicatie freak in het algemeen zeg maar. De oude koperen draadjes het liefst, maar een Glasvezel kabeltje is ook welkom in het huis. Tevens een liefhebber van : Android, Bodyboarden, Frankrijk, glas wijn, en grieks eten!

Kijk ook

Axiatel verandert communicatie

Via een goede connectie, ben ik in contact gekomen met Axiatel. Dit naar aanleiding van …