Pluspunt voor UPC

UPC Luisters naar de klanten, en de klachten die ze bij het managment afleggen. Kabelaar UPC wijzigt namelijk de parameters van de netwerk management software om klachten over het afremmen van nieuwsservers op te lossen, meldt Vereniging Coax na overleg met de kabelaar.

Zoals bekend, heeft het netwerk van UPC, sinds de Fiber Power abonnementen, snelheidsproblemen gehad, onder ander met het doorgeven van berichten van nieuwsgroepen en p2p verkeer.

Enkele testen zijn geslaagd. De aanpassingen beginnen in Flevoland en duren tot eind september voor het hele verzorgingsgebied. Met name afnemers van zware abonnementen beklagen zich over het feit dat usenet en p2p-verkeer in de avonduren niet de beloofde datasnelheden haalt.

(http://www.coax.nl/news/reageer/index.php?NewsID=2205)

Over Redactie

De redactie is een telecommunicatie freak in het algemeen zeg maar. De oude koperen draadjes het liefst, maar een Glasvezel kabeltje is ook welkom in het huis. Tevens een liefhebber van : Android, Bodyboarden, Frankrijk, glas wijn, en grieks eten!

Kijk ook

0624001200

Informatie over Telefoonnummer 0624001200

Het telefoonnummer 0624001200 is gekoppeld aan de klantenservice van Odido, het bedrijf dat eerder bekend …