Een schrijnend verhaal lees ik op een forum & op facebook, over een 70 jarige man die zeer, maar dan ook zeer slecht werd behandeld door deze 2 maatschappijen.
Het begon allemaal met een bestelling op 6 september 2012.
Bedankt voor uw bestelling Televisie van XS4all. Wij streven ernaar om uw TV verbinding binnen 14 dagen gebruikersklaar te hebben.
…
U hebt via ons ook Digitenne van KPN besteld. Het pakket ontvangt u van KPN. De kosten brengen wij u niet in rekening. U ontvangt van Digitenne wel een factuur voor de ontvanger vanaf € 4,= per maand.
Die ontvanger is linea-recta teruggestuurd want er was al lang een ontvanger in de TV gebouwd en bovendien waren er al twee insteekmodules met kaarten van € 50 per stuk in huis die notabene ook nog bij KPN gekocht waren.
En wat er dan volgt is een verhaal (met een goede afloop door een zeer bekwame medewerker) die niet misstaat op geenstijl, of welk ander media !
http://uitmedelijden.50.forumer.com/xs4all-kpn-door-het-ijs-t1308506.html#p12469888