Goedemorgen,
Digitenne heeft even kort staan slapen, want +- 39.000 duizend ex-gebruikers, hebben een factuur gekregen per post of per email.
Veel van deze ex-gebruikers hebben in het verleden Digitenne uitgeprobeerd, of nog beter gezegd : goed te verkopen aan de man met verkoop-trucs.
Veel mensen hebben het toen teruggestuurd, en krijgen na een aantal jaar een rekening toegestuurd alsnog. Oeps.
De verkeerde verzending komt volgens het telecombedrijf door een automatiseringsfoutje. Uit een steekproef is gebleken dat de rekeningen naar klanten zijn gestuurd die alleen een proefabonnement hebben gehad, en dit binnen een maand hebben opgezegd. Soms al jaaaren geleden….
KPN zegt de fout te betreuren en is van plan de betreffende klanten te informeren.
En verteld dat : De rekening kan als niet verzonden worden beschouwd.
Iedereen maakt wel eens een foutje toch? Super menselijk, maar helaas is dit wel een grote fout. Mensen krijgen een soort schrik moment, want zo krijgt men niet een echt goed image van KPN/Digitenne natuurlijk.