Stukje klantenservice bij KPN Interactieve TV

Youp van ‘t Hek heeft de aanval gericht op de klantenservice van T-Mobile. Dat mag duidelijk zijn op dit moment. Maar op hetzelfde moment kom ik een pagina tegen op het internet, waar een heel mooi voorbeeld is weergegeven hoe een Provider (deze keer tv van KPN) net dat beetje extra doet voor de klant.

Hans Ouwens heeft hier een mooi voorbeeld over geschreven, en ik vond het wel de moeite waard om zijn verhaal over KPN Interactieve TV hier weer te geven.

Een kleine passage uit de tekst :

Ik ben het nog steeds eens met de actie van Youp maar voor de tweede keer dit jaar heb ik niet te klagen over de service van KPN! eerder dit jaar hebben ze ook gratis van af de weg tot in huis nieuwe leidingen getrokken omdat mijn internet niet zo snel bleek te zijn als zou moeten. Ook toen werd dat binnen een paar dagen verholpen. GRATIS.

Lees het artikel op http://www.hansouwens.nl/2010/10/29/interactieve-tv-van-kpn/

Over Redactie

De redactie is een telecommunicatie freak in het algemeen zeg maar. De oude koperen draadjes het liefst, maar een Glasvezel kabeltje is ook welkom in het huis. Tevens een liefhebber van : Android, Bodyboarden, Frankrijk, glas wijn, en grieks eten!

Kijk ook

De opkomst van de grote smartphones

Waar voorheen het juist gunstig was dat mobiele telefoons een klein formaat hadden, heeft de …